Uber почав деактивувати водіїв, які паралельно працюють в інших службах таксі

09 грудня 2016 р. 06:06

Керівництво компанії Uber виявилося вельми чутливим до роботи своїх водіїв на конкуруючі сервіси, повідомляє видання Recode. Найдивніше в цій ситуації полягає в тому, що в рекламних матеріалах Uber прямо вказує на те, що для багатьох діючих водіїв робота в сервісі є не основним місцем роботи, тобто на словах лояльно ставиться до можливості підробітку.

Однак за даними видання Recode, починаючи з жовтня 2016 року американська водії Uber стали отримувати листи з погрозами деактивації аккаунта через публічної демонстрації додатків сервісів-конкурентів. Як правило, мова в листах йшла про райдшерінговом сервісі Juno, який поки запустився тільки в Нью-Йорку і то, в бета-версії. Подібні випадки можна назвати епізодичними, за даними Незалежної гільдії водіїв, що працюють в Uber автовласники отримали вже кілька сотень попереджень про деактивації. При цьому як мінімум десять водіїв поскаржилися на те, що їх профіль був активовано.

Як розповів один з & laquo; деактивовано & raquo; водіїв, додаток Juno було лише запущено на одному з його смартфонів, при цьому під час поїздки він нічого не говорив про даний сервіс своєму клієнтові. Однак в режимі очікування в додатку Juno крім логотипу відображається напис & laquo; Запросити & raquo; і відсоток знижки на поїздки, яку отримає користувач. Виявилося, що з недавніх пір Uber став використовувати підставних клієнтів для перевірки дотримання водієм всіх правил компанії. Вони то і звернули увагу на пасивну рекламу Juno.


У Uber заявили виданню, що згідно з правилами Комісії з таксі і лімузинів (держорган, який регулює роботу таксі в Нью-Йорку), реклама будь-яких інших продуктів і сервісів під час поїздок заборонена без спеціального дозволу Комісії. За даними компанії, в Комісії визнали, що відображати логотип Juno разом з відсотком одержуваної знижки є рекламою.

Відзначимо, що поки Uber навряд чи є про що переживати, так як за за п'ять місяців роботи Juno в Нью-Йорку сервіс вийшов на показник близько 20 тисяч щоденних поїздок. Конкуруючі сервіси Lyft і Gett обробляють близько 40 тисяч поїздок в день, при тому що Uber обслуговує понад 200 тисяч поїздок, тобто в 10 разів більше Juno.

Juno | Uber | Таксі