Досвід і стан здоров'я для роботи в таксі - не важливі: кого беруть водіями

12 травня 2018 р. 22:26

За останні два роки кількість аварій за участю таксі збільшилася вдвічі. А який може бути результат, коли майже всі перевізники & ndash; нелегали. Водії свідомо не оформляють ліцензію, тому що нелегал не несе ніякої відповідальності.

Найгірше, що така ситуація влаштовує владу, відповідні міністерства, органи перевірки, нарешті & ndash; поліцію. Правоохоронці, до речі, теж не виявляють надмірної активності, нелегалів можуть оштрафувати або забрати машину тільки в разі аварії.

Безпека в наших таксі & ndash; справа пасажира, потрапити до адекватного і професійного водієві з машиною, яка дорогою не розвалиться & ndash; Велика вдача. У двохмільйонний Києві всього два офіційних перевізники таксі. Для європейської держави це неприйнятно. Схоже, комусь такий стан справ вигідний, кому-то цей незаконний, але прибутковий бізнес приносить чималі ліві гроші.

Диспетчерські служби по одним дзвінком беруть на роботу. Досвід і стан здоров'я & ndash; нікого не цікавлять. Головне & ndash; є машина.

Вартість ліцензії трохи більше тисячі гривень. Податок на місяць & ndash; 600. Чи не захмарні навіть для таксиста гроші. Водії не оформляють документи не для економії, а для уникнення відповідальності.

Тіньовий ринок таксі більше 40 мільярдів гривень на рік. У Києві тільки дві легальні служби. І ті, за останні роки кількість машин скоротили в чотири рази. Не витримують конкуренції нелегалів.

Джерело
Ліцензія таксі | Таксі