Яндекс.Таксі пішов з Криму і Севастополя

16 грудня 2016 р. 06:43

Сервіс повністю згорнув роботу на півострові. Одні пов'язують це з санкціями, інші з бойкотом місцевих аборигенних служб таксі. Співробітники Яндекса повідомили & laquo; Приміток & raquo; офіційну причину відходу.

За словами представника PR-служби компанії & laquo; Яндекс & raquo; Ольги Молодан, служба працювала на півострові в тестовому режимі.

& laquo; Яндекс.Таксі постійно розширює географію і в зв'язку з цим тестує роботу сервісу в великій кількості міст і регіонів, & mdash; каже Молодан. & Mdash; У Криму ми теж проводили подібне тестування, яке на даний момент завершено & raquo;.

Які підсумки з кримського експерименту зробила компанія, і чи планується відновлення роботи Яндекс.Таксі в Криму і Севастополі, залишилося незрозумілим. & Laquo; Ми не розкриваємо планів. Якщо сервіс буде запущений, ми обов'язково повідомимо & raquo ;, & mdash; сказала пані Молодан.

Кримчани в соцмережах, обговорюючи причини відходу компанії, припускають , що всьому виною західні санкції. & Laquo; Було несподівано дізнатися, що Яндекс Таксі перестало працювати в Криму через санкції ... Ось тобі і компанія, яка позиціонувала себе як російська & raquo ;, & mdash; пише у Фейсбуці кримський журналіст Андрій Дегтярьов.

Однак цю версію спростував у розмові з & laquo; Примітками & raquo; старший фахівець служби підтримки Яндекс.Таксі Дмитро Волков. Він також назвав причиною відходу закінчення тестового періоду роботи і не став вдаватися в подробиці.

Ще одна обговорювана версія зникнення Яндекс.Таксі з півострова & mdash; монополізм місцевих банків і їх тарифна політика.

& laquo; Яндекс працює за схемою франшизи, і для місцевих партнерів виникло слабке місце & mdash; банки , & mdash; пише у Фейсбуці політолог Володимир Джаралла. & Mdash; У Криму їх, як відомо, два основних, і тарифна політика у них для клієнтів не вигідна. Розрахунків в роботі по Яндексу потрібно багато, гроші рухаються активно, а тарифи за операції ведуть до великих витрат . Тому, виявилося, що стара схема роботи для них простіше & raquo;.

На думку експерта, свою роль міг зіграти конфлікт з місцевими перевізниками, які не звикли до таких низьких цінах, як у Яндекса.

& laquo; Умови & quot; Яндекса & quot; їх не влаштовують, а при фактичній монополії (місцевих перевізників в Криму & mdash; ред.) бойкот був відчутним. У підсумку вийшло так. Поки так. Тепер питання & mdash; чи буде зростання тарифів? Правда, надлишок пропозиції, фактичний параліч руху в години пік вносить свої корективи. Дуже шкода, зручність Яндекса вже багато хто з нас оцінили & raquo;.

А ось глава севастопольського профспілки таксистів Алла Лазарева догляду Яндекс.Таксі радіє.

& laquo; За рахунок низької вартості перевезень [у Яндекс.Таксі] водії не могли своєчасно проходити СТО, лагодити автомобілі, & mdash; запевняє вона. & Mdash; Наші служби таксі і водії, на щастя, швидко зрозуміли, що для них це закінчиться сумно, і працювати під Яндексом припинили & raquo;.

Втім, автопарк більшості інших перевізників в Севастополі чи відрізнявся в плані доглянутості від машин Яндекс.Таксі в кращу сторону, незважаючи на більш високі тарифи місцевих.

Раніше Лазарева розповідала & laquo; Приміток & raquo ;, що для місцевих компаній домовленості з Яндексом чреваті подальшим поглинанням & mdash; як тільки більшість місцевих служб переходить під крило Яндекса, агрегатор починає диктувати свої умови, а повернутися на ринок їм вже складно, тому що в місті про них вже забули.

& laquo; Підприємствам обіцяють гучну рекламу, їм більше не треба на це витрачатися & mdash; тільки бери, що дають, & mdash; каже вона. & Mdash; Надалі, коли місцева служба переходить на цей ресурс, люди про неї забувають, на слуху залишається тільки Яндекс. Захоплена фірма змушена скорочувати своїх маркетологів, рекламістів, відмовляється від бренду & raquo;.

Тепер пані Лазарєва стверджує, що за півроку роботи Яндекс.Таксі в Севастополі конкуренція ніяк не позначилася на інших службах таксі.

Крим | Яндекс.Таксі